Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentu i jest integralną częścią umowy.
Do zawarcia umowy dochodzi przez dokonanie rezerwacji (telefonicznej lub online), zapłaty całej należności za pobyt przez Gościa (najemcę) lub podpisanie karty meldunkowej.
Zawierając umowę Gość (najemca) potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu oraz wyraża zgode na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na wskazany w karcie meldunkowej adres e-mail Gościa.
Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Apartamentu.
Regulamin dostępny jest w mini-Recepcji, w Apartamencie oraz na stronie www.arkadiahotel.pl
§2 Doba hotelowa, Rezerwacja
Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 14 i kończy się do godz. 12.00 dnia następnego.
Z apartamentu można korzystać wyłącznie po dopełnieniu formalności meldunkowych i dokonaniu pełnej opłaty za pobyt.
Rezerwacja apartamentu dokonywana jest w następujący sposób:
a. po złożeniu oferty przez Gościa, wynajmujący dokonuje wstępnej rezerwacji, którą potwierdza dokumentem przesyłanym najemcy za pośrednictwem e-maila, w dokumencie tym określony jest czas pobytu oraz kwota opłaty za cały pobyt,
b. w terminie 3 dni roboczych od otrzymania rezerwacji wstępnej Gość zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości podanej w potwierdzeniu rezerwacji,
c. za skrócenie przez Gościa zakupionego pobytu Wynajmujący nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany okres.
Odmowa wypełnienia i podpisania karty meldunkowej jest równoznaczna z anulowaniem rezerwacji i zachowaniem opłaty przez Wynajmującego.
Wynajmujący zastrzega prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny ze względów technicznych i innych niezależnych od niego, w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji.
W przypadku chęci przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić ten fakt najpóźniej do godziny 10.00 w dniu wyjazdu. Wynajmujący może nie uwzględnić życzenia Gościa, w przypadku braku wolnych miejsc lub naruszenia przez Gościa niniejszego Regulaminu.
Wynajmujący może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu złamał Regulamin Apartamentu, wyrządził szkodę w mieniu Apartamentu lub innych Gości, albo na osobie Gości, pracowników Apartamentu czy też w inny sposób zakłócił funkcjonowanie Apartamentu.
W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 2 dni przed datą przyjazdu, obiekt nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji (wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi). W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji po tym terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie obiekt obciąży Gościa opłatą w wysokości 100 procent opłaty za pierwszą noc.
§3 WARUNKI KORZYSTANIA Z APARTAMENTU
Gość nie ma prawa przekazywać, udostępniać bądź podnajmować zwalnianego Apartamentu osobom trzecim bez pisemnej zgody Wynajmującego
Na terenie Apartamentu obowiązuje cisza nocna w godz. 22.00-07.00.
W Apartamencie nie mogą przebywać osoby trzecie nie posiadające wypełnionych kart meldunkowych i nie zgłoszone Wynajmującemu. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za mienie pozostawione w Apartamencie, mienie Apartamentu jak i szkody wyrządzone przez te osoby.
Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np: grzałek elektrycznych, grzejników, żelazek oraz palników gazowych.
Przy każdorazowym opuszczaniu Apartamentu Gość obowiązany jest zgasić światło, zakręcić wodę oraz zamknąć okna oraz upewnić się że drzwi wyjściowe są zamknięte.
Zabronione jest palenie papierosów w Apartamencie, złamanie zakazu skutkuje doliczeniem kwoty 400 zł na poczet gruntownego czyszczenia Apartamentu celem usunięcia zapachu papierosowego.
Parking jest dostępny przed budynkiem oraz obok budynku i jest bezpłatny dla Gości.
Zabrania się bez zgody osoby umocowanej do utrwalania bądź wykorzystywania w jakikolwiek sposób wizerunku apartamentu.
Zwierzęta nie są akceptowalne.
§4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i innych urządzeń w Apartamencie, nawet gdyby zostały spowodowane nieumyślnie.
Gość ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zaistniałych szkodach w mieniu/wyposażeniu Apartamentu, a także zgłosić niezwłocznie wszelkie inne nieprawidłowości.
Wynajmujący nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy należących do Gości
Przedmioty pozostawione przez Gościa w Apartamencie będą przechowywane przez okres 3 miesięcy (po jego opuszczeniu) a na prośbę Gościa zostaną odesłane na jego adres wskazany w karcie meldunkowej (bez wskazania wartości - ubezpieczenia). Wynajmujący kosztami wysyłki obciąży Gościa.
§5 OPŁATY DODATKOWE
W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu na Gościa zostanie nałożona opłata dodatkowa. Wysokość opłat dodatkowych przedstawia się następującą (ceny netto):
a) ponadnormatywne sprzątanie: 350 zł
b) opłata administracyjna (zakłócenie ciszy nocnej, zakłócenie spokoju innym mieszkańcom i Gości, obecność niezameldowanych osób w apartamencie po godz. 22:00): 500 zł
f) zniszczenie/kradzież naczyń: 15 zł/szklanka, 15 zł/kubek, 25 zł/kieliszek, 15 zł/talerz mały, 25 zł/talerz duży (w zależności od rodzaju i ilości)
g) zalanie sofy/łóżka: 150 zł
h) zniszczenie krzesła: 300 zł
i) zniszczenie/kradzież obrazu: 350 zł
j) czyszczenie ścian/malowanie - 25 zł/m2
k) wymiana okna - 1500 zł
l) naprawa kabiny prysznicowej - 1500 zł
m) pozostałe zniszczenia - zgodnie z kosztami naprawy
n) wykorzystanie wizerunku apartamentu - 500 zł
o) dopłata za większą ilość osób w apartamencie niż podano w rezerwacji - 80 zł za osobę
p) palenie wykładziny - 500 zł
W przypadku złamania przez Gościa Regulaminu Wynajmujący nakłada na niego opłatę dodatkową w terminie 7 dni od dnia ujawnienia szkody.
§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Dokonanie rezerwacji, płatności lub podpisanie kart meldunkowych przez Gościa świadczy o zapoznaniu się z regulaminem i akceptacją jego treści oraz wyrażeniem zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na wskazany w karcie meldunkowej adres e-mail Gościa.
Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez ARKADIA Przemysław Prejna, ul. Rycerska 2, 05-230 Kobyłka dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Apartamencie oraz korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Wynajmującego. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
Gość nie może dokonywać zmian w Apartamencie i jego wyposażeniu.